Pirkėjams

Grąžinimas ir keitimas

PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS

 

1. Prekių grąžinimas ir keitimas vyksta vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimu 679 „Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ 2014 m. liepos 22 d. nutarimo Nr. 738 redakcija.

  

2. Jeigu pirkėjui nepatinka nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, jis turi teisę per keturiolika dienų nuo prekės gavimo, grąžinti prekę pardavėjui ir pakeisti ją kita preke. Jeigu pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, pirkėjas turi teisę per 14 dienų grąžinti prekę pardavėjui, o pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus per 30 dienų.

 

3. Prekes galima grąžinti jeigu prekė nebuvo naudojama, ji nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos; tapetai, išpakuoti iš apsauginės plėvelės, negrąžinami. 

 

4. Tapetų su defektu grąžinimas. Iš apsauginės plėvelės išpakuoti tapetai gali būti grąžinti, jeigu defektas pastebimas plika akimi. Taip pat galima kreiptis dėl tapetų grąžinimo ar keitimo, jei tapeto defektas buvo pastebėtas priklijavus ant sienos. Pardavėjas įsipareigoja kompensuoti grąžinamus tapetus ir išklijuotas tris juostas.  3 JUOSTŲ TAISYKLĖ - priklijavę 3 tapeto juostas įvertinkite ar tapeto raštas sutampa, tapeto atspalvis ir faktūra yra tolygūs. Pastebėję defektą darbus nutraukite ir kreipkitės į pardavėją. Tapetų pardavėjai vadovaujasi 3 juostų taisykle keičiant brokuotus tapetus. Jei priklijavote daugiau juostų, pardavėjas neprisiims atsakomybės už didesnį sugadintų tapetų kiekį.

 

5. Prekės, kurios pirkėjo pageidavimu buvo specialiai paruoštos, matuojamos, atpjautos, atkirptos, supjaustytos ir panašiai, atgal nepriimamos.

 

6. Pardavėjas atgal nepriima šių prekių: kosmetikos ir tualetinių preparatų, baldų, patalynės reikmenų, naktinių marškinių, pižamų, chalatų, švieštuvų, audinių, dažų, reprodukcijų, knygų.

 

7. Keičiant ar grąžinant kokybiškas prekes, siuntimo kaštai tenka Pirkėjui.

 

8. Grąžindamas kokybiškas prekes Pirkėjas Pardavėjui pateikia raštišką prašymą, kuriame nurodo atsisakymo priežastis. Prie prašymo pridedama kasos aparato kvitas ar pirkimo-pardavimo kvitas, arba kitas prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinantis dokumentas.

 

9. Pardavėjas dės visas pastangas, kad Pirkėjo užsakymas būtų įvykdytas laiku. Jei prekės pristatymas vėluoja dėl tiekėjo kaltės, Pardavėjas įsipareigoja kuo greičiau informuoti apie tai klientą. Klientas patvirtina, kad naujas pristatymo laikas jam tinka, jei ne, kuo skubiau informuoja Pardavėją apie užsakymo atšaukimą. Jei nėra užsakytos prekės reikiamo kiekio ar prekė nebegaminama, Pirkėjas turi teisę atšaukti užsakymą ir susigrąžinti pinigus.

 

10. Prekės kokybės garantija netaikoma toms prekėms, kurios netinkamai laikomos, naudojamos, surenkamos ne pagal instrukcijas, naudojamos ne pagal paskirtį, pakeistos ar valomos netinkamomis priemonėmis ir būdais.

 

11. Natūralus gaminio nusidėvėjimas ar jo savybių pasikeitimas, nelaikomas kokybės trūkumu, todėl jam, taip pat bet kokiems atsitiktiniams nudaužymams, nubraižymams ir pan., garantija netaikoma. Kad galėtumėte pasinaudoti garantija, laikykitės kiekvieno gaminio priežiūros instrukcijų.